PARTSpro
Ons uitgebreide pakket is de sleutel tot uw succes.
Maurin Belgium is het overkoepelende netwerk boven GMS Leuven – Tienen, Claes & Zonen, Groep Jam en SMC Mechelen-Wemmel. Met 12 vestigingen zijn we de tweede grootste Mercedes-Benz groep in België qua verkoop en grootste qua naverkoop.
Met PARTSpro bieden wij u de mogelijkheid Mercedes-Benz originele onderdelen 24/7 snel en eenvoudig via internet te bestellen, tegen condities die wij samen met u individueel vastleggen.
Surf online door het volledige assortiment, klik en kies. Vandaag besteld, de volgende werkdag geleverd. Volledig gratis en mét terugname van oude onderdelen. Hebt u het product nóg eerder nodig? Wij leggen het klaar aan onze snelbalie. Het bespaart u tijd en geld.
- Persoonlijk advies
- Uitstekende prijs-prestatieverhouding
- 24/7 bestellen
- Dagelijkse bezorgdienst*
- Grote beschikbaarheid
- Recycling
- BRABUS verdeler
- Technische ondersteuning
- Ondersteuning werkplaats
Key Account Managers Mercedes-Benz Maurin Belgium
Onze Parts Advisors en de Key Account Managers van Mercedes-Benz Maurin Belgium staan u graag bij met persoonlijk advies en uitgebreide informatie over Mercedes-Benz Originele onderdelen en services.
- Tom Van Camp
- Regio: Hasselt, Bree, Lommel, Dilsen-Stokkem, Tongeren
- tom.vancamp@groepjam.be
- 0477 94 16 76
- Niels Tielen
- Regio: Mechelen, Wemmel
- niels.tielen@gmsgroup.be
- 0470 66 12 31
- Robin Pottiez
- Regio: Sint-Truiden, Leuven, Tienen
- robin.pottiez@gmsgroup.be
- 0484 84 90 27
Acties & Events
Battery action 2024
Ontdek onze aantrekkelijke kortingen op onze start- en backup-batterijen.
MyParts Deals bij Vans
Bestel nu uw Originele Mercedes-Benz Servicekits tegen een speciale prijs.
PARTSpro events - OKTOBER 2024
Op 21, 23 en 24 oktober organiseerde we onze PARTSpro events in onze vestigingen Leuven, Hasselt en Mechelen.
Klik door naar de concessie van uw keuze:
Contactformulier
Wij gaan voor een 5 sterren-service! ★★★★★
Deel uw mening en help ons nog beter presteren!
We doen er alles aan om een uitstekende service aan te bieden. Om te polsen naar uw ervaring, voeren wij op regelmatige basis tevredenheidsenquêtes uit. (https://drivenbymaurin.be/partspro-enquete/) In deze korte online vragenlijst kunt u aangeven wat goed ging en wat eventueel nog beter kan.